BMW Group направи скок в света на игрите с първия Car Creator във Fortnite. Популярната онлайн видео игра, разработена от Epic Games, е известна с разнообразния си набор от инструменти, които създават завладяващо изживяване. А, сега добавя виртуален град на бъдещето, известен като Hypnopolis към своето портфолио. Този дигитален метрополис, създаден от BMW Group, предлага на играчите поглед към един футуристичен свят на авандгардни технологии.
Сгушени сред небостъргачи, плаващи мостове и тучни зелени пространства, играчите ще намерят емблематични забележителности като „Four Cylinder“, BMW Welt и BMW Museum. Изживяването е обогатено с фино брандиране и многобройни easter eggs, както за ентусиастите на автомобилната марка, така и за геймърите.

Стефан Пониква, вицепрезидент BMW Brand Communication and Brand Experience, споделя своята гледна точка, казвайки: „Ние проектираме креативни взаимодействия и индивидуални преживявания, които отразяват иновативната сила на BMW в дигиталния свят. По този начин използваме потенциала на Web 3.0, за да засилим дигиталното присъствие на бранда и създаването на активна общност.“
В сърцето на това виртуално приключение се крие Car Creator. Изпълнявайки различни предизвикателства, играчите отключват възможността да проектират свое BMW iX2.
Когато Hypnopolis стартира на 4 октомври 2023 г., iX2 беше наличен под формата на прототип в Car Creator, предлагайки ограничена палитра от опции. Въпреки това, считано от 11 октомври 2023 г., играчите ще имат достъп до серийни покрития на боята, джантите и интериорни опции, внасяйки още повече персонализация в техните превозни средства.
За достъп до Hypnopolis и новаторския Car Creator, играчите могат да използват кода на острова: 3541-0917-2429.