От историята, през обстановката, до новите функции, това е World of Warcraft, който заслужаваме. Както биха се изразили някои – направо пръска. В сравнение с последните три разширения, новото приключение е по-различно, в добрия смисъл.
Ако сте пропуснали голямото съобщение на последния BlizzCon, The War Within е замислена като първата част от трилогия от разширения Worldsoul Saga, които имат за цел да разкажат по-обширна история. Това не е правено досега във франчайза и играчите са развълнувани какво предстои.
Началото на историята определено се усеща, сякаш летим с пълна скорост към нещо завладяващо и епично.
Това е десетото разширение на WoW и въвежда нови функции като Delves, Warbands, специфични таланти на развитие, нова съюзническа земна раса, Skyriding и четири нови зони. В тази статия ще разгледаме в детайл какво е ново.
The War Within
The War Within е призивът на Blizzard към дългогодишни фенове да се „върнат у дома“. Твърди се, че The War Within е най-добрата кампания на WoW. Заглавието идва с разнообразие от нови функции, на които играчите да се наслаждават:
- New Landmass: Khaz Algar
- New Allied Race: Earthen
- New Endgame content: Delves
- Account-wide progression system: Warbands
- New class features: Hero Talents
- Newly adapted flying system first introduced in Dragonflight: Skyriding
Свързани статии
“Измина много време, откакто WoW не ме е учудвал с големия си мащаб, но The War Within го прави многократно.”, споделят отдадени експерти и фенове на франчайза.
Зони в The War Within
В това разширение играчите ще се впуснат дълбоко под Азерот и ще разкрият Каз Алгар. Долу съществува подземен свят, пълен с тайни, чакащи да бъдат открити. В рамките на този нов свят съществува нерубийска империя, където Xal’atath, Предвестникът на празнотата, изгражда армия, предназначена да подчини Azeroth.
![](https://gamechangerz.bg/wp-content/uploads/2024/10/1128746-1024x576.jpg)
Isle of Dorn
Isle of Dorn е началната зона в The War Within. Тези земи съдържат обширни, планински региони с процъфтяваща природа. Това е домът на земната раса. Тяхната столица Dornogal, ще служи като централно място за срещу между хордите и алиансите.
![](https://gamechangerz.bg/wp-content/uploads/2024/10/1128797-1024x576.jpg)
The Ringing Deeps
The Ringing Deeps е огромна система от пещери и е дом на Machine Speakers. Тук протича работата на земляните като гарантират, че старите титанови машини продължават да работят.
![](https://gamechangerz.bg/wp-content/uploads/2024/10/1128745-1024x576.jpg)
Hallowfall
Hallowfall е северна земя покрита с кратери и граничеща със скални образувания. Гигантски кристал над земята осигурява светлина на Arathi – цивилизация, която защитава границите на своите земи от постоянни нерубийски заплахи.
![](https://gamechangerz.bg/wp-content/uploads/2024/10/1128744-1024x576.jpg)
Azj-Kahet
Azj-Kahet е сърцето на нерубийската общност, където Harbinger of the Void събира своята армия. Тъмните нюанси изпълват района с опасни паякообразни сили, пълзящи из вените на пейзажа.
Нова съюзническа раса
С разширението The War Within идва чисто нова съюзническа раса – The Earthen. Те са titan-forged раса, която има сходства с душата на самия Азерот. Earthen ще бъде на разположение както на Хордата, така и на Алианса!
![](https://gamechangerz.bg/wp-content/uploads/2024/10/1128692-1024x576.jpg)
Earthen Racial Traits
Azerite Surge: Разчитайте на вътрешната си сила. Пуснете, за да извикате силата на Azerite върху конус пред вас, нанасяйки fire damage. 2 минути cooldown. Това е мощна магия, която придобива допълнителни ефекти:
- нанся fire damage
- Heal-ва съюзници, засегнати от ефекта.
- Нанася допълнителни fire damage на врага с най-високо HP, засегнат от ефекта.
Hyper Productive: Увеличава Finesse с 2%. Finesse увеличава шансът ви за събиране на допълнителни материали.
Ingest Minerals: Винаги сте Well Fed, но не можете да консумирате друга храна. След като активирате Ingest Minerals, камъкът Khaz Algar променя бъфовете от Well Fed:
- Amber: Stamina
- Emerald: Haste
- Onyx: Mastery
- Ruby: Critical Strike
- Sapphire: Versatility
Titan-Wrought Frame: Base armor-a на екипираната броня се увеличава с 10%.
Wide-Eyed Wonder: Когато получите XP за изследване на дадена локация, печелите 100% допълнителен exploration experience.
New Account-Wide Progression System: Warbands
В The War Within се въвежда вълнуваща промяна под формата на Warbands. Warbands представлява разнообразие от системи, предназначени да направят напредъка между множество герои много по-приятен за управление. Детайли:
Warband Bank: Тази функция от The War Within представлява инвентар с множество слотове. Той ще позволява на играчите лесно да прехвърлят предмети между героите си.
Transferrable Gear: Warbound ще позволи на играчите да изпращат определено оборудване между героите си.
Прехвърляне на валути: Прехвърлянето на валути между герои е по-лесно вThe War Within. Играчите ще могат директно да прехвърлят валути към героя, с който играят, в рамките на потребителския интерфейс.
General Account-Wide Progression: Определени системи за прогресиране, които някога са били character-specific, сега вече са налични за целия акаунт. Например: Reputation, Transmog collections, Flight paths, Delves, Achievements.
Hero Talents
Друга новост в The War Within са Hero Talents. Задълбочена класова система, позволяваща на играчите да вдъхнат повече персонализация и живот на своите герои. Тези таланти надграждат това, което вече имаме, като същевременно внасят класен фентъзи вкус, вдъхновен от емблематичните Warcraft архетипи.
![](https://gamechangerz.bg/wp-content/uploads/2024/10/1129000-1024x576.jpg)
Hero Talent Trees:
- 3 talant trees между които можеш да превключваш
- Hero Talent trees се отключват автоматично на 71 ниво.
- Играчите ще печелят 1 точка талант на ниво от 71 до 80.
- Всеки Hero Talent Tree има общо 10 таланта, като всяко дърво предоставя няколко направления в избора
![](https://gamechangerz.bg/wp-content/uploads/2024/10/37489-1024x573.jpg)
Професии
Много от професиите имат подобрения The War Within, но най-забележителна може би е, че шивачите ще могат да плячкосват плат от хуманоиди.
Някои системи, въведени в Dragonflight, се завръщат в The War Within, но с леки изменения:
- Quality-то на предметите е доста по-различно в The War Within, по-малко бонуси на по-ниските нива
- Ingenuity е вторичен стат, който замества Inspiration.
- Добавени са Patron Work Orders
Skyriding
Познато като Dragonriding в Dragonflight, сега Skyriding ще бъде подобрено в The War Within. Играчите имат множество опции за транспорт, от които да избират по време на своите приключения.
- Skyriding ще бъде достъпен за играчите веднага след пристигането им в Khaz Algar.
- Skyriding Talent Tree преминава към по-устойчива система.
- Dragonriding Glyphs (Skyriding Glyphs) ще бъдат достъпни навсякъде из Khaz Algar.
- Играчите ще могат да печелят Skyriding Proficiency, докато вдигат нива с цел отключване на нови таланти в Skyriding Tree.
- Играчите ще могат да превключват между Skyriding или Steady Flight (TBC flying) в зависимост от предпочитанията.
- 464 маунта ще разполагат с Skyriding
Delves
Delves представляват открити трезори, които играчите ще могат да изследват заедно с Dragonscale Expedition.
- Участват групи (1-5 играча)
- role-agnostic – играчите ще могат да завършат Delves във всяка специализация
- Delves ще бъдат интегрирани в сезонно съдържание, играчите могат да печелят награди, маунтове, домашни любимци и т.н. Освен това, ще има сезонни NPC, които да помагат.
- Играчите ще могат да завършват Delves за Great Vault награди всяка седмица.
The War Within Dungeons
Осем нови дънджъна в The War Within. Ето кои са те:
Level-up Dungeons
- The Rookery
- The Stonevault
- Priory of the Sacred Flame
- City of Threads
Max-level Dungeons
- Cinderbrew Meadery
- Darkflame Cleft
- The Dawnbreaker
- Ara-Kara, City of Echoes
Mythic+ Season: TWW Season 1
New Dungeons
- Ara-Kara, City of Echoes
- City of Threads
- The Stonevault
- The Dawnbreaker
Previous Expansion Dungeons
- Mists of Tirna Scithe
- The Necrotic Wake
- Siege of Boralus
- Grim Batol
RAID Nerub’ar Palace
Nerub’ar Palace е първият райд, който идва в разширението The War Within. Той ще включва осем боса в Azj-Kahet:
- Ulgrax the Devourer
- The Bloodbound Horror
- Sikran, Captain of the Sureki
- Rasha’nan
- Eggtender Ovi’nax
- Nexus-Princess Ky’veza
- The Silken Court
- Queen Ansurek
![](https://gamechangerz.bg/wp-content/uploads/2024/10/1162618-1024x469.jpg)
Cross-Realm Guilds
През годините Blizzard имплементираха много подобрения що се отнася до гилдии. Играчите винаги са искали гилдиите да са по-достъпни за играчи от различни realm-ове. С The War Within Pre-Patch гилдиите между различни realm-ове ще бъдат достъпни за играчите!
Освен това, ограниченията за Cross-Realm Mythic Raiding са премахнати! Това ще позволи на играчи от всички realm-и да се включат в Mythic Raid. Естествено след като функцията бъде пусната в The War Within Season 1!
User Interface Updates
Има много нови подобрения в потребителския интерфейс на The War Within!
Нова легенда на картата
Картата е актуализирана и има нова легенда, която прави много по-лесно разграничаването между различните типове куестове, дейности и други!
![](https://gamechangerz.bg/wp-content/uploads/2024/10/14x62776hv201721437075935-1024x576.png)
Нова визия на spellbook-a
Spellbook-a получи съвсем нов облик. Играчите имат по-добър изглед към магии и функции, а пасивите могат да бъдат скрити. Функцията за търсене позволява да видите какви магии липсват в action bar-a.
Arachnophobia Mode
The War Within има много паякообразни мобове и босове. За тези, които предпочитат да не ги виждат на екрана си, е наличен нов режим Arachnophobia. Този режим заменя паякообразните с алтернативни същества, където е възможно.
Покрихме най-важните и основни детайли, които ще ви помогнат да се ориентирате по-добре в новия WoW. Ще играете ли? Последвайте ни в социални мрежи и ни споделете впечатленията ви!
Тази статия съдържа афилиейт линкове. При поръчка чрез тях GameChangerz печели малка комисионна. Това ни помага да се развиваме и да сме част от индустрията на игрите и развлечения в България!