share

Slitterhead е една от най-очакваните хорър игри за 2024 г. и с право! Играта беше обявена през 2021 под ръководството на Keiichiro Toyama (създателя на Silent Hill, Siren и Gravity Rush) и новото му студио Bokeh Game Studio. 

Ревю на Silent Hill 2 Remake тук!

Дебютното издание на Bokeh прави смели крачки, за да предизвика и развива начина, по който играем игри на ужасите, и докато някои от тези рискове не се изплащат толкова добре, колкото други, чистата творческа амбиция на Slitterhead е невъзможно да се пренебрегне.

Slitterhead

Концепция и Сюжетна линия

Slitterhead е екшън-приключенска игра, която излезе за PlayStation 4, PlayStation 5, PC и Xbox Series X/S на 8 ноември 2024 г.

Действието се развива в Източна Азия, на фона на гъстите улици на Kowlong. Град, изпълнен с неизвестност и хаос. Играчите влизат в ролята на Hyoki – същество от японската митология, лишено от памет и физическа форма. Единственият му мотив е да изкорени чудовищните същества, известни като Slitterheads, пълзящи из града и маскирайки се като хора.

Обикаляйки оживения осветен с неон градски пейзаж, играчите трябва да търсят съюзници сред хората, известни като Rarities, да проникнат и проследят опасни организации и да участват в битки, използвайки силата на кръвта. 

Геймплей на Slitterhead

Отлепването на слоевете от странния разказ на Slitterhead е процес сам по себе си. Нашият първи домакин е лаещо улично куче, което ни отвежда до оживения главен път на централен Kowlong. Оттук безименният дух скача от човек на човек, борейки се със загуба на памет, докато напразно се опитва да си припомни кой и какво е.  

Ще можете да сменяте един домакин с друг и да пътувате през града със светкавична скорост, както и да оставяте тела зад себе си, като приоритизирате собственото си оцеляване. Тази нова механика ще ви принуди да промените конвенционалните си модели на движение в съответствие със скоростта на играта и да победите тежки врагове по нови, креативни начини.

Скитащите хора в града се превръщат във ваши пионки. С тази сила ще се промъквате през бариери, ще приемате самоличността на конкретни лица и ще проникнете в опасни зони и организации. Чрез бърза смяна на домакините можете също така да обикаляте града с висока скорост.

Slitterhead

Човешките тела са крехки и Hyoki може да изгори тяхната жизнена сила, превръщайки кръвта в оръжия, за да се изправи срещу свирепите Slitterheads. Дори когато е критично ранен, той може да продължи да се бие, като сменя домакините ефективно.

Като притежава „Rarities“, специфични хора, които споделят висока синхронизация с Hyoki, той е в състояние да отприщи още по-мощни атаки и да активира различни способности. Взаимоотношенията на сътрудничество с тези „Rarities“ държат ключа към разкриването на задълбочаващите се мистерии в Kowlong.

Вместо да разчитате силно на озвучени кътсцени, системата позволява на Hyoki да опознава всяка рядкост, докато напредвате. Адаптирането към този елемент на играта може да ви отнеме известно време. Очарованието на детективската работа, която идва със сглобяването на разговори между Rarities, позволява бавно, процедурно разкриване на тайните на Kowlong. Играчът ги разкрива заедно с духа като чуждо същество в този свят и постепенно открива нови интересни места.

Дизайн

Slitterhead разкрива разкошно изграден свят. Като вдъхновение зад дизайна са заглавия като Gantz, Parasyte и Tokyo Ghoul заедно с действителни китайски митологочни създания.

Slitterhead

Обратна връзка за Slitterhead

“Бих предпочел да играя игра, която е груба по ръбовете, но пълна с интересни идеи, отколкото изпипана, която е напълно невдъхновена и преследва тенденции.”

“Slitterhead е дръзка, не винаги е забавно, но въпреки това е амбициозно и полезно артистично начинание. Ако предпочитате да играете нещо интересно, Slitterhead си заслужава времето ви.”

Slitterhead получи смесени реакции от критици и геймъри.

IGN похвалиха уникалната механика на играта със смяна на тела, както и битката, но критика имаше за повтарящи се мисии, ограничено разнообразие от врагове и плитка история. Други забележки включват излишни персонажи, които нямат важна роля за разказа.

Не пропускай да прочетеш ревю и за Black Myth: Wukong – епичното приключение в китайската митология!

Тази статия съдържа афилиейт линкове. При поръчка чрез тях GameChangerz печели малка комисионна. Това ни помага да се развиваме и да сме част от индустрията на игрите и развлечения в България!

Присъедини се
към нашия Newsletter

Получавай новини от гейминг индустрията всяка седмица