share

източник: Steam

Важни проблеми решени с новия ъпдейт на CS2

Нова актуализация на CS2 излезна точно два дни преди CS Asia Championships. Играчите и общността като цяло изразиха своето одобрение в социалните мрежи.

Ето и някой от водещите промени и бъг фиксове:

CS2 GAMEPLAY

  • Визуалната и аудио обратна връзка от sub-tick подаване, като ускорение на движението и проблясъци на дулото, вече винаги ще се изобразяват на следващия кадър, с цел по-добра синхронизация.
  • Случайните числа, използвани при стрелба, вече са синхронизирани между клиенти и сървъри по подразбиране. Това прави стрелбата и ефектите от нея,  да съответстват по-точно на техните траектории на сървъра.
  • Поправен е бъг, при който натискането на клавиш за движение веднага след скачане води до непоследователна височина на скока.

MATCHMAKING

  • Партия от четирима вече могат да се редят на опашка за режим Premier.
  • В партия от четири premade играча, е добавен кик имунитет за петия радном играч, който се присъединява в последствие.

АУДИО 

  • Намалено максималното разстояние на звуците от отскачане на гранати
  • Подобрено е качеството на звука, преминаващ през стени и други прегради.
  • Обърнато е внимание на проблем, при който понякога звуците от изстрел в главата, възпроизвеждащи се като обратна връзка за нападателя, могат да бъдат сбъркани с входящ демидж.
  • Намален е и звука от изстрел в главата без броня от гледна точка на жертвата, за да се приведе в съответствие със силата на други звуци от изстрел в глава
  • Променени са звуците при приземяване при скок, за да имат същото максимално чуваемо разстояние като звуците от стъпки.
  • Подобрени ефекти за гасене на Молотов, за да звучи по-добре, когато няколко играят наведнъж.
  • Поправен е бъг, при който незаглушените m4a1-s нямат никакви звуци на далечна стрелба.

КАРТИ

CS2 Mirage

  • Коригирано изрязване на пейка в двореца
  • Намалена е височината на кутията на бомба “А”, за да съответства на тази от  CS:GO

ЕФЕКТИ

  • Подобрено е възпроизвеждането на ефекти с кръв от близко разстояние
  • Намалена заслепяването по време на бързо превключване от пушки с прицел

CSTV

  • Добавена настройка „tv_record_immediate“ за контрол кога CSTV демо файлът ще започне да записва съдържание. Ако настройката е активирана, съдържанието ще започне в момента, в който tv_record се изпълни на сървъра.

MISC

  • Коригирано е износването на някои стикери, за да съответстват по-добре на CS:GO.
  • В режим Wingman вече могат да се качват workshop карти.

Всички промени можете да намерите тук – източник

Присъедини се
към нашия Newsletter

Получавай новини от гейминг индустрията всяка седмица