В резултат на противоречивата политика за инсталационната такса на Unity, разработчикът на Among Us, Innersloth обмисля временно премахване на популярната игра, докато проучат алтернативите си. Този ход идва в отговор на катаклизмите в цялата индустрия, причинени от неочаквано съобщение на Unity за инсталационни такси.
В интервю за IGN, програмистът от Innersloth, Форест Уилард потвърди възможността за премахване на Among Us за известно време, докато разработчикът търси най-доброто решение. Уилард изрази опасения относно плащането на Unity за услуга, която те може да не използват по време на прехода.
Уилард изрази критика към новата политика на Unity, която се стреми да таксува разработчиците с такса за всяка инсталация над определен праг. Политиката се сблъска със значителна обратна реакция от общността на игрите, с опасения, че ще наруши текущите проекти в цялата индустрия.
За разработчиците, обмислящи отклонение от платформата на Unity, Уилард предложи Unreal и Godot като потенциални алтернативи. Той също така спомена „Luxe“, описан като „безплатен, междуплатформен, бърз двигател“ за развитие, който разработчиците очакват с нетърпение.
Innersloth не са сами в обмислянето на действия срещу новата политика на Unity. Massive Monster, разработчиците зад Cult of the Lamb, също заплашиха да изтеглят играта си от платформата на 1 януари. Впоследствие те призоваха Unity да преразгледа позицията си.
Among Us, задвижвана от двигателя на Unity, е само една от многото игри, които могат да бъдат засегнати от тези развития. Други забележителни заглавия в риск включват Genshin Impact, Cuphead, Ori and the Blind Forest, Beat Saber и Pokémon Go.
Свързани статии
Unity се опита да се справи с негативната реакция, като изключи благотворителните пакети и игрите Game Pass от новата политика. Тези отстъпки обаче не направиха много, за да потушат недоволството сред разработчиците на игри, много от които остават загрижени за това как ще се измерват инсталациите.
Докато индустрията наблюдава развитието на тези събития, остават въпроси относно бъдещето на отношенията на Unity с разработчиците на игри и потенциалните последици от решението за инсталационната такса.